The Sims 3

(Hej nördvarning!) Måste förmedla till er vad jag gjorde idag efter skolan, bloggen handlar ju trots allt om mitt liv..I skolan spelade min kompis The Sims 3 på hennes dator och jag blev typ grön av avund så bestämde mig för att jag skulle åka till Huddinge och köpa det och det gjorde jag också, men det var ju bara det att speljävlet kostade dubbelt så dyrt som det stod på deras hemsida! Så det blev inget köp så nu är jag på jakt efter det för herregud vad det är roligt! Så om jag är dålig på att uppdatera sitter jag antagligen nöjd som fan och spelar det om jag hittar ett till ett rimligt pris eller inne på pricerunner för att jämföra olika priser! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0