Onsdag, Torsdag, Fredag

Hej hej hej hej! Har ni lust att läsa om mina tre senaste dagar så är det bara att forsätta vandra neråt med blicken.
.
I onsdags började som sagt jag och Alexandra på vår prao på dagis.Vi jobbade nästan 7 timmar och jag var konstigt nog väldigt trött när jag kom hem. Det förvånade mig då jag trodde att det bara var att leka med barnen men framåt eftermiddag kunde jag också ha behövt en sovstund. Vi var både ute och inne och lekte och busa. På kvällen vankades det träning för min del och det var roligt som vanligt!

I torsdags då. Jo, då kände jag mig lite varmare i kläderna på praoen och började att lära mig en hel del namn. Alexandra och jag blev uppdelade då jag var i skogen hela dagen och hon gick till Parkhemskolan med några andra. Så jag tror jag har fått mer frisk luft dom här dagarna än hela förra veckan!
.
Igår var det fredag och väldigt lugnt på dagis. Inte så mycket mer att säga, var en helt vanlig dag med ute lek, inne lek, lunch, sovstund, inne lek, mellis och sen gick vi hem och helgen började. Hockey VM premiär för Sverige och det var najs med en seger mot Norge. Var väl lite skrivet på pappret innan att vi skulle vinna då Norge inte hållit samma klass som vi tidigare men för en stund blev det spännande och nervöst hemma i soffan. Oj, nu blev det värsta matchreferatet, hahah!
.
Okej, nu ska jag avsluta det här innan ni somnar, lycka till att läsa all text nu då! Eller vänta, om ni läser det här har ni ju redan läst all text.. FAN VA NI ÄR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0