Och så vare' det här med styckesindelning..!

Ja nu ska jag ta upp det här. Som ni kanske märkt eller inte märkt skriver inte jag med styckesindelning i lååånga textinlägg men jo, det gör jag! Från min sida av skärmen blir det styckesindelning men när jag sedan publicerar inlägget så.. vips! så är det borta... Funderar på om det har att göra med temat och kodmallen jag har, får luska vidare men alldeles nyss kom jag på hur jag kan göra styckesindelning. Se under ↓↓↓↓↓
.
Hallå igen! Ser ni punkten här över ↑↑↑↑↑↑ Eller inte precis där över utan över "Hallå igen!" Så måste jag göra för att det ska bli styckesindelning, punkten stör väl inte för mycket? Kanske inte blir lika lättläst som utan punkt men i alla fall bättre än en halv datorsida utan.
.
Då vet ni! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0