My gifts

Kan ju visa lite vad jag fick i lördags!
.
Av farmor och farfar fick jag det här jätte gulliga kortet och pengar.
Presentkort att gå och fixa naglarna av mami & papi!
Nya svarta och vita jeans, också av mami och papi.
Vita converse, mamma och pappa!
Lite fränare tygskor, man kan säga att de kom från min brorsa för han gav mig egentligen lite kläder men jag bytte ett linne mot dem här för det var lite stort.
Jätte fina ballerinaskor, från början var det ett annat par men de var liiite för små och när jag skulle byta fanns de inte kvar så det fick bli dessa! Men de här var minst lika fina! Från mamma och pappa.
Köpte praktiska senilsnören i lördags på stan med lite av pengarna jag fick av farmor,farfar och morfar så det var väl lite av en present..?
Denna efterlängtade väska köpte jag även då, på samma sätt som senilsnörena.
Sist men absolut inte minst (!!) så fick jag denna jeansväst. Ville ha den i typ feb/mars när den kom men så tog den slut men mami hitta den så nu hänger den stolt i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0