Lördagen - Min födelsedag!

Kände att det var dags att berätta om min födelsedag, den BÄSTA EVER!
.
Jag blev väckt 9 av mami, papi och bror och fick mina paket av dom, åt lite frukost och duschade. Sedan satt jag och gjorde iordning mig jätte segt i mitt rum för farmor och farfar skulle inte komma förens 11/12, trodde jag...
.
Från ingenstans knacka det på dörren och mamma sa att jag skulle springa och kolla vem det var. Jag var fortfarande inte klar, hade inte klätt på mig och bara sminkat ett öga men där stod STINA, DENISE och EMMA! Dom ba: fixa dig klart för bussen går om 20, och i nästa sekund satt vi på tåget in till stan! Jag visste inte vad vi skulle göra utan bara vart vi skulle, Humlegården!
.
Farmor och farfar skulle komma på kvällen så det var lugnt på den fronten!
.
Väl framme i stan mötte vi upp ELIN och åkte vidare till Humlegården! De hade gjort så extremt mysigt och fint! Vi satte oss i solen, bredde ut filtar, åt mackor, bullar och muffins, lyssna på musik och drack superduper god hallonsoda! Tack så hemskt mycket mina fina för att ni gjorde min dag så speciell ♥










































Kommentarer
Postat av: Grinchen

bästa födelsedagsbarnet sanders!

2012-05-09 @ 17:03:34
Postat av: Amanda

aaah jag hade velat vara med och firat dig!!!!!1

2012-05-09 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0