22a maj 2012

Godmorgon! Som varje tisdag har jag sovmorgon så hade lite tid nu på morgonen över att blogga. Sommaren verkar äntligen ha kommit om man ser till det underbara vädret, love it! Men en sak som inte är lika roligt är min garderob. Det har nyligen kommit till min kännedom att alla jeansshorts jag hade förra året.. är för små! Så nu måste jag ut på shorts-jakt, kan gissa på att det inte blir lätt. Annars då. Jo har ju fortfarande massa planer till bloggen men kan vi bestämma att det sätts igång en annan dag? Jag har sista inlämningsvecka just nu i skolan och fokar ganska mycket på det. Vill inte slänga in massa tråkiga inlägg bara för att jag "måste". Kvalite för kvantite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0