Vid brist på liv..

.. kan ni läsa detta tråkiga och förmodligen långa inlägg om min dag istället. Enjoy!
Spelade match med 96orna i morse som vi (dom?) vann med 1-3, riktigt rolig match att spela i alla fall!
Efter det drog jag på Donken och åt. Ni vet.. bästa återhämtningsmaten eller vad?!
Duschade och hoppade i "onepiecen" och myste i den lite för länge kanske. Gjorde mig iordning lite för att åka till Heron och se på "Hunger Games" med brorsan. Om någon vill veta så har jag läst alla tre böckerna i serien och kände då ett stort behov av att se filmen, låter rimligt va? Den var bra tyckte jag, grät väl två gånger vilket är ovanligt för mig då jag oftast bara gråter till filmer när djur dör. Blödig, jag vet.
Kom hem för kanske 45 min sen och har hittills inte gjort mycket alls. Ska hoppa i "onepiecen" igen och fixa mig inför naptime ;) Oh juste, inte glömma att ladda över bilder till datorn också. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0