Växtverk!

Hej allesammans! Fint väder va?! Så jag tycker att ni ska ut i det fina vädret istället för att sitta framför datorn, eller ja, efter ni läst det här såklart.. ;)
Min dag har varit jätte lugn, slutade vid 12 (hade växtverk, lärarna har möte på eftermiddagen så vi slutar vid lunch) och åt lunch i skolan. När alla andra gick hem stannade jag kvar i skolan en timme och filmade in några scener till en film. Vänta, ska berätta... vi håller på att filma in 5-10 minuters filmer i vår klass och alla scener ska vara klara på måndag. Vi har en scen kvar sen är min grupp helt klara så det var skönt att inte behöva oroa sig över det längre!
Kom hem för 30 min sen och rätt så tidigt ändå, fett värt att stanna! Nu ska jag äta något, chilla och plugga lite.
Ut i solen med er nu!

bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0