Våååår!


Ahh! Det är vår, vår, vår, vår, vååååår!! Jag älskar den här årstiden. Den är perfekt. Inte för varm eller kall. Affärerna blir fyllda och proppfulla med asfina kläder. Chiffongtyger och pasteller men även... tunna stickade plagg.
Jag är en sån där typisk svensk tjej skulle nog jag säga. Gillar att blanda söta plagg med lite grövre och tuffare. Mest av allt i hela världen skulle jag vilja kasta en väldig massa i min garderob, dra till närmaste centrum och rocka loss. No budget shopping spree! Woho, ska ta och göra ett drömkollage nu. Sedan blir det kanske att dra ut och försöka ta lite våriga bilder, om förkylningen tillåter. puss på er sötnosar! psst, det är vår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

koftan♥



/pumpafröet

2012-03-16 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0