Rubrikbrist.

Förlåt för piss uppdatering, har egentligen ganska mycket att skriva om men jag vill inte. Orkar inte liksom.
Ligger just nu på golvet i mitt rum och överanalyserar mitt liv. Idag är verkligen ingen bra dag för mig. Hela förra veckan var jag den superspralliga, glada tjejen som jag egentligen är och vill vara, allt bara raserade idag. Vill kolla Desperate Housewifes nu men måste göra en laborationsrapport... Skulle ha skrivit klart min låt till musiken idag men kunde inte, zero ideas. Vill inte till skolan imorgon. Vill köpa godis och internetshoppa.
Fick förresten hem min klänning från Nelly igår, satt som en smäck men ja, ni ser ju hur jag mår idag så har inte en sån stor lust till att dra på mig den och posera för glatta livet. Äckel jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0