Prao-panik!

Allvarligt! Seriöst.. lägg ner, det är inte roligt. På söndag måste jag ha en praoplats klar annars kanske jag inte får någon och då får jag typ stå i köket i skolan i 2 veckor.
Jag + 2 kompisar har mejlat en butik om att vara där men vi har inte fått svar så jag måste ha någon reserv.. vad katten ska jag ta?!?!?! Allvarligt jag måste typ strunta i skolan, läxorna och livet och åka runt och fråga alla företag i närheten om praoplats på dagarna istället. Mitt hjärta går i 180 när jag skriver det här. Äh nä alltså, jag har inte tid för att oroa mig över det här, måste skriva labbrapport nu. Damp, omg vet typ inte vad jag ska skriva förutom det här: PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0