Trevlig helg & glatt sommarlov! ♥

Puh.. dags för mig att pusta ut efter ett intensivt och fartfyllt läsår. Åttan. Allt har gått så snabbt. Det kändes inte alls länge sedan jag sprang runt som en ful liten barnrumpa i sexan och nu är jag på väg mot mitt sista år i grundskolan. Den skola jag gått i sedan jag var 6 år.. Lite sorligt, och att se alla nior idag fick mig att bli lite smått tårögd själv, nästa år är det min tur att stå där med en ros i handen, helt sönderfixad med mascara som rinner och krama om alla vänner som varit så underbara i då 10 år! Dör lite.

.

Firar i alla fall in mitt nyfunna sommarlov med att dra till Alexandras land med Andreas och Lucas över helgen! Det blir säkert jätte mys och om inte annat får jag väl gå hem, skämt åsido! ;) Puss på er i alla fall så hörs vi efter helgen! Pusssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0