Kreativa-jag!

Det bara kliar i mina fingrar just nu till att göra något kreativt! Bygga en spegel att sätta i rummet, klippa dödskalle/korsmönster i ryggen på en tröja, testa att sota ögonen i guld toner, leka med håret i timmar tills jag kommer på en ny frisyr som passar mig, leka cool och rita otydliga teckningar jag kallar "abstrakt konst" och bjuda över massa kompisar på brunch bara för att få köpa en vattenmelon och skära ut små stjärnor att bjuda på! Listan kan bli lång. På lördag hoppas jag i alla fall att någon vänlig själ vill åka på jakt efter mitt superbraiga torrschampoo som är slut och en vanlig lite oversized svart t-shirt jag kan klippa i. Kanske ett spegelglas och en fin ram också. Någon som nappar så är det bara att droppa en kommentar! Med tanke på att det är midsommarfirande i morgon måste jag nog snart få min skönhetssömn, sov sött mega trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0