TA MIG I KRAGEN!

Nä nu ska jag ta mig i kragen och se till att göra något med den här bloggen! Tror att jag har kommit på varför jag inte bloggat... bloggen ser ju så tråkig ut! Därför har jag bestämt att efter jag har plöjt undan mig gigantiska hög med läxor, vi säger väl runt midsommar någonstans, ska jag se till att skaffa en ny design och fixa till lite här och där! Okej, inte vid midsommar kanske men sportlovet (?). Nu när jag inte har uppdaterat på länge har jag en del att skriva om så.. spänn fast er för nu, NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Skorna är köpta på yesstyle.com men tog slut där någon gång i höstas. Det jag vet är att stylebytyra.se kommer att få in samma modell nu i vår och Nelly.com har också en modell som är lik Jeffrey Campbell för 499. Här finns det även en modell som liknar mina :) http://kvoll-fashion.com/en/casual-shoes/541-x4017.html Kram

2012-01-28 @ 09:27:35
URL: http://emeloj1.blogg.se/
Postat av: AMANDA B

JAG KAN GÖRA OM DU VILL! :D

2012-02-01 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0