ALLA ÄCKELS DAG

Dagen börjar med att packa en väska i 50 minuter med skridskor och skit för att sedan få reda på att vi inte ska åka skridskor i skolan för läraren är sjuk. Väl framme vid skolan i morse vänder mina snälla kompisar med mig för att gå hem och lämna min dator så vi kommer försent. Inga skridskor = vanlig dag = behöver dator = lämnat datorn = inget liv = depression. Inte nog med allt det här, vi fick matteskitäckelläxa tills imorgon också Lärarna har dessutom ingen empati. Vi kunde inte jobba i skolan utan våra datorer och då ansåg jag och några till att vi istället skulle gå hem och jobba men ICKE! Nu är jag äntligen hemma och ska jobba inför 3 inlämningar imorgon men nu krascha min Mac. Men hörni, glad alla hjärtans dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda B

HAAHAHAHH sandraa du är för rolig!!!!

2012-02-14 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0