v.32 summering

I måndags kom vi hem från landet, eller rättare sagt så var det första heldagen hemma. Jag tog det väldigt lugnt och taggade mest inför träningen på kvällen. Den gick helt okej. Har köpt en ny klubba då min gamla egentligen är för kort men så envis som jag är körde jag med min gamla ändå. Det resulterade till bollar som flög upp i taket eller ingenstans. Det kanske är "naturens sätt" att säga till att borde köra med den nya jag köpt..?
 
Tisdag, bästa dan på hela veckan! Jag och mami åkte till Farsta och shoppade. Helt ärligt så tror jag aldrig att jag har burit på så många påsar, någonsin! 10 påsar senare och några tusenlappar fattigare var vi tvungna att bryta för att hämta min brorsa, tur var nog det ändå annars vet jag inte vad som hade hänt.
baksätet i bilen efteråt..

I onsdags var planen att åka tillbaka till Farsta och köpa en spegel vi sett på en inredningsbutik och så blev det också! Jag köpte även en till (köpte en på tisdagen) låda att förvara mitt smink och så i (bild kommer). På kvällen var det återigen träning och min kamp med den gamla klubban fortsatte, det gick ännu sämre denna träning så nu har jag skrotat den för gott!
 
Igår var det torsdag och jag bestämde mig för att baka Oreo bars! Vaknade väldigt sent så det var inte mycket mer att göra av dagen än det. Hade hittat receptet på en bakblogg och det såg så jäkla gott ut och jag kan inte annat än bekräfta att det var/är det! De består av en krispig botten på smör&krossade oreo kakor, en seg "browniekaka" av två sorters choklad och en topping på grovt hackade oreos och mörk choklad, samt lite ringlad vit choklad över. Chokladfrossa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0