First day/Last day

Tja! Första dagen i skolan avklarad. Det var riktigt roligt att träffa alla igen och snacka av sig. Vi fick schemat, info om en vandring vi ska göra imorgon samt lite allmän info. Det var mindre roligt. Något som var ännu tråkigare var att det var SISTA gången jag börjar en hösttermin i grundskolan, därav den fyndiga rubriken med last day också! Vid tolv-tiden var jag och Astha hemma hos mig och vi snackade as mycket om sommaren och allt möjligt. Käkade lunch också och efter hon gick för en stund sen har jag konstaterat att jag varken har regnkläder eller en ryggsäck som är acceptabel. Vilket betyder att jag får bära min vandringspackning i en plastpåse. Kul, verkligen kul! Nej det här inlägget tyngs ju ner av min pissiga attityd, ska inte förstöra er kväll. 
fett roli'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0