Love life!

Är så glad över livet just nu! Jag tänkte idag: fan jag har läxor och göra och skolan börjar nästa vecka.. Men den tanken glömde jag snabbt! Jag kollade tillbaks på annat jag gjort och kände mig riktigt stolt över det! "Tänk att jag kan skriva så här!". Det fick mig att längta efter skolan, jag jobbar bäst under press och blir lätt rastlös. Utmaningar och annat passar mig perfekt!
Hädanefter ska jag vara mer positiv till ALLT! Man kan alltid dra något positivt ur allt och jag ska hitta det lilla. Sprida glädje runt mig och inte ta åt mig av andras negativa energi. Istället för att låta folk dra ner mig ska jag resa mig över dem och köra mitt race!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0