SNACKA KLÄDER..

..med Stina på träningen, och lite Emma! Åh jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om att klä på mig. Haha, det är verkligen därför jag klarar att gå upp på morgonen. Och det finns ju såååå otroligt mycket snygga plagg där ute! Men om man är tonåring i dagens samhälle, som jag, får man leva på bara en liten slant i månaden. Det är tur att det fortfarande finns grymt snygga kläder för acceptabla priser.

Nästa thingi som jag skulle vilja ha är ett par byxor i vinrött! Uber snyggt om jag får säga det själv. Har typ redan funderat ut hur jag kan bära de på tre olika sett med det jag har just nu i garderoben. Jag skulle vilja de i samma modell som mina svarta jeans från Dr.Denim är i. De är helt klart mina favoritjeans och sitter som en smäck!


Den här färgen hade jag tänkt mig, dock inte i denna modell och manchester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0