HEJJAGHARTRÅKIGTVILLGÖRANÅGOTNUTACK!

Hej. hej. hej. hej. hej. hej. hej. hej! Jag är typ halvspeedad och har tråkigt vilket är två dåliga kombinationer kan jag säga till er...... jag vill göra något! Nu, nu, NU! Om mamma kommer hem snart kanske vi kan åka någonstans och köpa den där skjortan jag snackade om förut från Bikbok. Hihi jag vill ha den men jag vill ändå spara pengarna till höstlovet. Vad ska jag ta mig till? Ha, det var jävligt vad jag har svårt att bestämma mig idag. Imorse var jag depp, nu är jag speedad OCH depp. Hmm weird men ses senare små läsare!


hahaha hittade massa webbkamerabilder från typ hösten/vintern 2010. så kul! älskar att kolla på "gamla" bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0