CAFETERIAN!

Blabla hej blabla. Så nu har jag börjat det här inlägget också. Har haft typ världens chillaste dag i skolan idag. Jag och två kompisar fick till uppdrag att informera hela skolan om att vi öppnar caféet imorgon (i vår skola har vi ett café som åttorna tar hand om) och då gick vi runt till varenda klass och berättade det. För att göra en lång historia kort jag missade nästan hela matten och spanskan och på svenskan fick vi sitta utomhus i solen och läsa så min dag var chill. Imorgon så ska i alla fall jag, Fredrik och Lucas stå i caféet (vi är först för terminen) så då missar jag nästan alla lektioner imorgon också. Lite skönt men jag kommer komma en del efter. Har inget att blogga om längre så istället får ni höra om mina skoldagar bara.. tråk.


hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0