EXEL FUTURE CUP - FORSHAGA

Sitter hemma vid köksbordet just nu, och då kanske ni undrar varför jag inte är i skolan.. Jo jag har redan vart där idag sörru. Haft hemkunskpasprov och grejer men har nu ledigt halva dagen för jag ska nämligen till Värmland! Forshaga för att vara mer exakt och nu ska jag byta om, sedan sticker jag och pappa iväg till samlingen i en hyrd skåpbil som ska ta oss dit. Jag kommer ha're bäst i helgen med VÄRLDENS HÄRLIGASTE lag så hoppas att ni också får ha det så! c'ya everyone!


söööööööööööööööt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saaandra blogga! Jag har inget å göra när du inte uppdaterar :'((((((( bjclpdxufhc / Amanda som e bäst you know her moahahha

2011-10-11 @ 08:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0