DATORVÄSKA

Alla åttor och sjuor i min skola ska i november/december få en varsin Macbook att utföra det mesta av sitt skolarbete på och jag är uber taggad! Gud så härligt att slippa nästan alla böcker och lösa pappren som man bara tappar bort. Jag kommer att vara jätte rädd om den och har tittat lite på det här med datorväskor. Jag behöver en som är praktisk som datorn får plats i men även plats över för ett eller annat block. Idealet var att den även ska kunna användas på fritiden som en vanlig väska liksom, och inte heller vara för dyr. Jag tror att jag har kommit farligt nära...!


En Mulberry lookalike för 299 kr! Någon gång vill jag äga en riktig Mulberry men den här är väldigt lik. Ska vänta lite med att köpa den dock för något bättre kan dyka upp, men hittills är den nummer 1 på min lista!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu tycker jag faktiskt att du ska uppdatera lite.. ;)

2011-10-14 @ 07:17:26
URL: http://asuundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0