1 - GET STARTED

det ni läser just nu är troligvis det längsta inlägg ni kommer att läsa här på denna blogg för att den här bloggen krestar inte runt min vardag utan runt min största hobby, kläder och shopping. här kommer ni att kunna läsa om mina outfits och mina inköp samt vad jag tycker om olika klädesplagg kanske eller outfits... allt som kretsar runt kläder ungefär. men det kan även hända att jag någon gång skriver en kortkort text om min dag eller så men det kommer att förekomma mest bilder här på bloggen. ni får läsa och se helt enkelt  om det passar er och förhoppningsvis så gör det de.

om man ska följa en blogg så kan det ändå vara lite roligt att veta vem man följer så här är lite om mig.
jag är en fjortonårig klädtokig tjej som går efter namnet Sandra Ekdahl. jag bor och lever i stockholms län i ett vitt hus med min mami, papi och bror. jag har en vecka kvar på mitt läsår i sjuan i Trädgårdsstadsskolan och börjat alltså i åttan i höst. förutom kläder så tycker jag även om inredning och sådant tjafs.. sen också det vanliga som alla tycker om. vara med kompisar, bada, sola och blablabla.

Fem snabba:
*jag älskar att vara brun men har inte så mycket tålamod till att sola
*jag har pool
*jag har haft häst och hund
*jag spelar innebandy
*jag har haft blogg två/tre gånger förut, men det för länge sedan


jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0