18 - TIPS

jag tycker att det viktigaste när man köper ett nytt klädesplagg är att man ser en sorts potential i det.
det behöver inte vara en klänning som kostar flera tusen för att den ska t.ex. sitta bra i midjan utan det är då bättre att köpa en lite billigare klänning som kanske inte har den bästa passformen utan bara man tycker om tyget och färgen så kan man alltid sy in den eller sy upp den eller annat. jag har t.ex. en del klänningar i min garderob som är uppsydda och jäääätte många linnen som jag klippt upp.
vissa plagg kan bli finare faktiskt om kanten blir lite "ruff".


aja hoppas ni ser, här är bl.a ett linne som jag klippt av och som ni ser har kanten blivit lite "ruff" och upprullad men själv tycker jag att det bara blev bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0