16 - U CAN PUT THE BLAME ON ME

ack och ve jag är väl inte den bästa på hålla en bra uppdatering igång.. men ibland gör även dom bästa fel, det har blivit lite av ett motto för mig. jag sitter i alla fall hemma hos Denise just nu med Fanny så har därför inte tillgång till någon "modebild" t.ex. dagens outfit. jag får helt enkelt fixa det när jag kommer hem vilket är kanske runt elva ikväll jag ska ut snart och kommer väl hem då. den dåliga uppdateringen kommer tyvärr att fortsätta för att på torsdag så åker jag till selected player, ett innebandyläger, och då har jag förmodligen inte tillgång till någon data. innan dess ska jag i alla fall fixa några tidsinställda inlägg och visa allt jag ska packa och lite annat. ska kolla upp det här med mobilblogg också.
ja nu fick ni något att läsa i alla fall. heidio så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0