57 - PACKAR!

Dagen har flygit förbi genom att gå mellan garderoben och tvättstugan för att plocka ut det bästa att ta med mig till Spanien. Måste ha något att ha på stranden varje dag, vilket är lättast att välja ut, bara att ta några jumpsuits och pösiga linnen. Det är kvällen som är det svåra att lista ut. Jag lär väl ha löst det till slutet av dagen. Det mesta måste ha packats ner idag för i morgon blir det en till sista minuten shopping fast med mami och sen på kvällen sticker jag till Alexandra för att sova där, det blir enklast så för planet går väldigt tidigt. Nu ska jag fortsätta min process. Känns som att jag har packat ner fler väskor än kläder än så länge, hahaha. goodbye! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0