50 - I ♥ TALLY WEIJL

Bloggen har varit lite off enda sen jag kom hem i måndags och min enda ursäkt är att jag är helt slut. Sov i alla fall 12 timmar i natt, vaknade vid ett, så nu kanske det blir lite mer liv här på bloggen.

Det här köpte jag i alla fall i Prag:


linne AC (ann christine)


shorts tally weijl

Shoppingen i Prag var faktiskt suverän och det var väl liite billigare än hemma men inte mycket. På H&M var det exakt samma priser som hemma bara att det hela kändes mer exklusivt (som det alltid är utomlands). Ann Christine påminde jätte mycket om New Yorker och hade en del as snygga grejer! Tally Weijl var däremot en av sitt slag. Det var super bra priser och dom hade dom mest vackra kläderna jag sett! Helt klart min nya favoritbutik, shortsen kostade liksom bara 60 svenska kr! men såklart finns den ej i Sverige :'( :'( :'(
Aja får trösta mig med att det kanske blir lite sista minuten shopping med Alex i morgon innan Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0