49 - PRAGUE GAMES 2011!

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ, tänkte börja med att säga förlåt för att jag inte skrev varför jag inte skulle uppdatera förra veckan. hann inte med det och glömde liksom bort det också "/ jag åkte i alla fall till Prag på en innebandy turnering som slutade med att vi tog silver! Vi kom alltså 2:a av 13 lag totalt. om ni vill läsa om hela vår resa så har vi en blogg www.fbif97.blogspot.com där allt står. jag har i alla fall haft en gryyyyym vecka med miljoner skratt och jag är så himla stolt över FBI Tullinge F97! ♥ Vi äger flickor! ;)

Det här får vara allt från nu men läs som sagt www.fbif97.blogspot.com!  
Nu blir det att göra sig i ordning för min del för min bror fyller 16 idag. Kommer upp ett schema sen på bloggen om vad som ska göras innan jag drar till Spanien så att ni också kan hänga med!
Latero bro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0