47 - TOKIG DAG!

HAAAAALLÅÅÅÅ! sitter och kollar på bond filmen "mannen med den gyllene pistolen" men det är nyheter nu så då tar jag mig tid till att blogga.
idag har verkligen varit en knasdag! alla kom hit runt två och vi gick igenom lite grejer och så blablabla, det var i alla fall väldigt tråkigt till en början men sen drog det roliga igång! maria puttade ner jessika i poolen med kläderna och allt sen hoppade saga i och sen blev linnea nerdragen. några till försök igensattes och många åkte ned med kläderan på ;) aja sen fick i alla fall sara, saga, jessika och olli för sig att jag skulle bada så alla tog tag i mig och så blev jag också blöt. vi badade ett tag och en efter en gick alla hem.

nu på kvällen så har jag och mamma åkt upp till en kompis lägenhet där de öppnade tvättstugan åt oss så att vi kunde tvätta det vi skulle innan Prag. våran egna tvättmaskin gick sönder IDAG! sinnessjukt jobbigt. men vi fick ändå en trevlig och definitivt rolig kväll! ;)
nu börjar filmen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0