39 - 4 TIMMAR

hej ni som är vakna, vilket förmodligen är ingen. jag kan inte fatta att jag är uppe nu! innan kl.6 liksom på sommarlovet och allt, helt sjukt! jag vaknade vid typ kvart över fyra och har legat och dragit mig i sängen tills nu men nu orkade jag inte det längre så jag gick upp istället. det ser ut som på vädret att det kommer bli en pissdag med regn och allt men jag hoppas att det blir bra väder sen så man kan sola lite. aja tänkte bara uppdatera lite såhär på morgonkvisten! ;)
juste rubriken ja, jag har alltså bara sovit fyra timmar i natt kanske t.o.m. mindre för det tog en stund för mig av somna också :s
HEJDÅ, ska kolla på tv lite nu och försöka sova ändå.


random picture...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0