SKINNJACKA

Funderar på att köpa en ny skinnjacka nu till hösten. Eller jag vill ha en ny för min som jag har nu tycker jag är lite konstig i passformen. Den går inte att knäppa för om jag knäpper den och sedan drar upp armarna över huvudet för att vinka eller vad som helst åker den upp och eftersom att den är så tajt så fastnar den ovanför höfterna liksom. Axlarna är väldigt breda så jag ser ut som en kille i den om jag har uppsatt hår. Jag kan inte använda den (tycker jag) utan halsduk för då ser jag också ut som en kille. Den är för lång i ärmarna och så har fodret gått sönder. Mycket problem så en ny skinnjacka skulle inte sitta fel. Helst av allt skulle jag vilja ha den "vanliga" Kenza jackan och den gråspräckliga med fårpäls eller en av de som är nya för denna höst. De med stor fårpäls krage. Men det svider till lite i plånkan då så har kollat in några billigare alternativ.


bikbok


h&m


lindex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0