KLASSRESA!

Klassresa imorgon då! TAGGA, det lär inte behövas för min del då... Jag är redan taggad till tusen! SÅ JÄKLA KUL! Det är super roligt att det kommer så tidigt in på terminen också. Vi åker imorgon morgon och kommer hem på fredag vid 14.00-15.00 kanske. Vart vi ska vara vet jag inte exakt bara att det är en gård nära Enköping. Vi kommer göra allt möjligt där, ha lägereld, gruppövningar, bada?, bada, paddla kanot och umgåsas! Så otroligt kul V E R K L I G E N ! Och lite onödig information, jag ska sova med bästa folket, Astha och Alexandra! WIIHHOOOO!

Och så till det vanliga, uppdateringen kommer att bli sämre under dessa dagar. Men jag har ju varit borta så mycket i sommar så vi kan ju allihopa det här nu med hur uppdateringen blir. Ni får i alla fall ha två toppendagar i skolan eller på andra vägar medans RR8 takes Enköping! HÖRES!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0