KATASTROF #

Tjenare tjenare! Tänkte berätta lite om min dag och dess katastrofer :DDDDDDDDD

Katastrof #1.
Jag hade sönder min nattduksbordslampa!







Katastrof #2.
En minikatastrof som hände under bildlektionen i skolan idag. Fredrik spetsade mig med sin pennudd, inte med flit då men det blev en liten grop.


SÄMSTA bilden och man ser inte gropen men trust me!

Katastrof #3.
Jag hade ju ingenting att ha på mig imorse tyckte jag men tillslut blev det en tråkig "kill" inspirerad outfit. Jeans och en trekvarts mörkblå tröja. Men det var ett misstag för det blev ju soligt. Varmt värre! Bara för att jag hade svårt att välja kläder blev det fel ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0