I'M BACK!

HOLA KOMPISAR! Nu är jag tillbaka, i toppform! Klassresan var AWESOME! Stämningen i klassen är nu på topp och jag är så lycklig, lycklig, lycklig! Haha tönt jag är. I alla fall vi badade, bastade, skrattade, kollade film, spelade spel, hade lägereld vid sjön, försökte åka båt (det var hål i botten så det gick inte), berättade spökhistorier, snackade och hade det bäst. Ingen ville åka hem igår alla ville vara kvar till på söndag eller för alltid för på måndag så drar skolan igång på riktigt. Jag längtar inte för vi börjar 08.10 då.

Nu ska jag duscha och sedan hitta på något. Och juste, jag hade med mig min kamera till Enköping men tog INGEN bild, nada noll. Så jag ska se till att skaffa några andra nya bilder att lägga upp. Vi ses när vi ses!


ni får en uråldrig bild på moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0