93 - GUMMISTÖVLAR

Godmorgon, jag har spenderat min morgon till att leta efter ett par vita gummistövlar. Jag har varit inne på varenda sida man kan tänka sig på nätet och letat och letat. Anledningen till att jag vill ha ett par är för att jag behöver det. Har inga gummistövlar själv och det kan ju vara lite bra att ha, har inte ens en regnjacka! Aja, jag vill i alla fall ha vita gummistövlar men inte Hunters. Det känns som att tusen kronor för ett par gummistövlar är lite mycket.. Mitt letande blev i alla fall ett collage tillslut! Trean är min favorit, har ni någon?


1. Vagabond ca. 500 kr
2. Scorett ca. 400 kr
3. Eurosko ca. 700 kr
4. Sportamore.se ca. 500 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0