88 - ?

Första gången jag inte kommit på någon rubrik tror jag..? Men det är väl för att jag egentligen inte vet vad jag ska skriva i detta inlägg utan tänkte bara uppdatera er så ni har något att läsa. Idag har jag INGEN ANING om vad som händer, eller jo ikväll har jag fys med innebandyn men annars... no idea! Skulle behöva lite nytt smink typ som mascara, ögonfransböjare, concealer, ögonbrynspenna? Men känner att jag inte har pengar till det nu, måste spara -.- Vill gå och göra mig iordning för att ha något att göra men eftersom jag inte vet vad som händer idag så är det ingen idé. Nä det här blev ett deppigt inlägg, säger Hejdå innan jag förstör eran dag också!


random


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0