77 - GÖLD!

Heeeejsan alla där hemma! Nu är jag tillbaka från en vecka med massa innebandy och hääääärligt folk. Haha har typ fått dialekt från att ha umgåsatts med alla från Värmland, Dalarna.. osv. Det gick i alla fall jäkligt bra för Sverige f97, vi vann hela skiten! Dem vi mötte var Finland f97, Dannmark f96/97/98, Norge f97/98 och Sveriges 98. Mina föräldrar har tagit lite kort från läktaren under resans gång så bilder kommer senare.

I kväll så ska jag kanske sova hos denise med amanda, emma, stina och zäta men vet inte riktigt om jag orkar ;)
Nu ska jag ta och packa upp lite smått så det är gjort och sätta mig framför tv:n med FETASTE godispåsen och messa lite folk. Hejdå guys, smell you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0